گناه

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

گناه

متاسفانه جدیدا تو لوکس بلاگ چیزای رو می بینم

که خیلی تاسف می خورم

اشاره مستقیم نمی کنم چون شاید تبلیغ بشه و عده ای رو کنجکاو کنه

که این گناهه و من نمی خوام تو گناه دیگران سهمی داشته باشم

می خوام بگم وقتی گناه می گنیم حداقل پای دیگران رو وسط نکشیم

چرا که این گناه غذابش سنگین تر از اینه که فقط خودت به تنهایی گناه کنی

اینو واسه اونایی گفتم که روزها حیا رو کنار گذاشتن

و آزادانه فعالیت های غیر اخلاقی می کنند

دوستای گلم خیلی دوستون دارم برادرانه می کنم

با گناه اونا شریک نشین و از اون ها دوری کنید

حتی اگه امکان داره به اون دسته از افراد هشدار بدین

و به اونا بشارت بدین که رو جذایی هم هست

به امید روز های پاک



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت17:20---18 اسفند 1390
SALAM.MANAM BA SOHBAT HA SHOMA MOAFEGHAM BELAKHARE 1KI PEYDA SHOD HARFE MANO BEGE.MER30
BE SITE MAN SAR BEZANIDO CASAM NAZAR BEZARINO 2AM KONIN


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 15 اسفند 1386برچسب:, ساعت توسط masoud |