بارون

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

بارون

به لطافت باران , به سبکی ابرها و به خیس ترین

و لذت بخش ترین آب جهان من را بشور...

 

خدایا کاری کن از اینکه نام تو را ببرم

اکراه نداشته باشم....

 

و تنها نام تو در قلبم تکرار شود

 

 

دلم بارون می خواد

دلم خدای بارون رو می خواد 

دلم مهربونی خدای بارون رو می خواد

دلم عشق خدای بارون رو می خواد

 

خدای بارون هیچ وقت هیچ وقت تنهام نگذار

خدای بارون همیشه کنارم باش و من رو از گناهان حفظ کن

من تا زمانی که تو رو دارم از هیچ چیز نمی ترسم

 



نظرات شما عزیزان:

ونوس
ساعت13:28---22 خرداد 1391
سلام عزیز
خووووووووووووووشکل بود


صدف
ساعت19:20---24 ارديبهشت 1391
دلم بارون میخواد

نفس
ساعت17:14---17 ارديبهشت 1391
مییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییپسندم دمت گرم خیلی خوب بود منم یه همچین چیزایی مینویسم خوشحال میشم بیای بخونیشون .....


یسنا
ساعت9:49---7 ارديبهشت 1391
سلام
وب زیبایی دارین
واقعا عالیه
خوشحال میشم به منم سر بزنید
مرسی


m.k
ساعت18:17---2 ارديبهشت 1391
اگر باران ببارد باز می آیم درون کوچه امید
و از ترکیب دستانم برایت چتر می سازم
مبادا قطره ای حتی بیازارد
نگاه مهربانت را...


حبیبه
ساعت14:16---2 ارديبهشت 1391
سلام من عاشق بارون هستم بارون آرامش میده بهم و دوست دارم بارون رو

پرواز پروانه خیال من
ساعت21:34---1 ارديبهشت 1391
ممنونم از حضورت دوست من

سرخوش
ساعت19:33---1 ارديبهشت 1391
منم خیلی دلم بارون میخواد..........
چون زیربارون کسی اشکاتو نمیبینه


یاس
ساعت0:42---31 فروردين 1391
در رحمت همچون باران باش
که بر چوب خشک و درخت پر بار ، یکسان می بارد........


m.k
ساعت0:06---31 فروردين 1391
باران، قصیده واری،

- غمناک -

آغاز کرده بود.

می خواند و باز می خواند،

بغض هزار ساله ی درونش را

انگار می گشود

اندوه زاست زاری خاموش!

ناگفتنی است...

این همه غم؟!

ناشنیدنی است!


m.k
ساعت23:09---30 فروردين 1391
این جا,جای من نیست
بر روی این زمین غریبم
این آسمان,سقف خانه ی من نیست
نباید به اینجا می آمدم
اینجا تبعید گاه من است
چه گناهی مرا به این غربت دور رانده است؟


تنهای خسته
ساعت17:16---30 فروردين 1391
سلام دوست جون. خسته نباشی. مرسی که جواب سوالمو دادی. سالم و شاد باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |