فرار

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

فرار

نه از خودم فرار کرده ام

نه از شما

 

به جستجوی کسی رفته ام که

"مثل هیچ کس نیست"


نگران نباشید

 

یا با او
 
باز میگردم
 

یا او
 
بازم میگرداند
 
تا مثل شما زندگی کنم
 

ببخشید این روز ها سرم خیلی شلوغه

اما دوستانم رو فراموش نکردم

دوستتون دارم

 



نظرات شما عزیزان:

kati
ساعت21:23---4 تير 1392

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آنم____________***

_***______مشتاق نيم نگاهي_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


عيد شما هم مبارک


غریبه
ساعت11:32---19 خرداد 1392
سلام.وب زیبایی دارین.
خیلی وقته شما رو لینک کردم اگه خواستین لینکم کنین.


mehdy5471
ساعت9:09---8 خرداد 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری . خوشحال میشم به منم سربزنی مطئنم مطالبم خیلی به دردت میخورن...اگه هم مایل بودی لینکم کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم

یــــــاس
ساعت0:42---27 ارديبهشت 1392
از پروردگار زیبایی‌ها:
آرزومند تمام آرزوهای زیبا و شیرینت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |