میلاد

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

میلاد

 برای روز میلاد تن من ، نمی خوام پیرهن شادی بپوشی 

 

به رسم عادت دیرینه حتی ، برایم جام سرمستی بنوشی 

 

برای روز میلادم اگر تو ، به فکر هدیه ای ارزنده هستی 

 

منو با خود ببر تا اوج خواستن ، بگو با من که با من زنده هستی 

 

که من بی تو نه آغازم نه پایان ، تویی آغاز فصل بودن من 

 

نذار پایان این احساس شیرین ، بشه بی تو غم فرسودن من 

 

نمی خوام از گل های سرخ و آبی ، برایم تاج خوشبختی بیاری 

 

به ارزشهای ایثار محبت ، به پایم اشک خوشحالی بباری 

 

بزار از داغی دستای تنهات ، بگیره هرم گرما بر سر من 

 

بزار با تو بسوزه جسم خسته ام ، ببینی آتش و خاکستر من 

 

تو ای تنها نیاز زنده بودن ، بکش دست نوازش بر سر من 

 

به تن کن پیرهنی رنگ محبت ، اگر خواستی بیایی دیدن من



نظرات شما عزیزان:

ghasedak
ساعت14:47---10 دی 1390
! خــــــــــدایا !

از ایــــــنکه منـــــو در حد ایــــــوب به حـــــساب مــــیاری

ازت مـــــــمنونم

امـــــا میـــــــشه بـــی خـــیال شــــی (؟؟!!)

بازم بهم سر بزن خوشحال میشم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |