ماندنی

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

ماندنی

باز خواهی گشت

من جای پای رفتنت را

قاب کرده ام

برای نوازش چشمهای بارانی

و تکه ای از

آخرین نفسهایت را

در دلتنگترین گوشه ی سینه

تکرار میکنم



نظرات شما عزیزان:

مرتضي
ساعت11:54---3 اسفند 1390
قشنگ بود
منتظرم


پرنیان
ساعت12:14---28 بهمن 1390
فریب آرامش دروغین دنیا را نخوریم

دنیا هیچگاه بدون طوفان نبوده است،

آری ، دنیا جای غریبی ست ،

اینجا حتی پسر نوح بودن بیفایده است؛

اگرکه با نوح نباشی ...


ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت12:47---27 بهمن 1390
راستي پستتون زيباستخصوصا تصوير متحركي كه استفاده كرديد

ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت12:46---27 بهمن 1390
سلام اقا مسعود
اميدوارم كه خوب باشيد .
ممنونم از حضور و اظهار لطفتون خوشحالم كرديد ....
وبلاگ زيبا و خوبي داريد براتون موفقيت روزافزون آرزو ميكنم .....
با تبادل لينك موافقم

شاد باشيد


m.k
ساعت18:10---26 بهمن 1390
kheili ziba bud.che ehsase ghashangi...

khoshgele
ساعت19:06---23 بهمن 1390
سلام
مرسی که به وبلاگم سر زدی
وبلاگ توام واقعآ عالیه


آیسان
ساعت14:36---22 بهمن 1390
وبلاگتون زیباست.

saman
ساعت9:32---20 بهمن 1390
سلام وبلاگ خوبي داري ،با وب من هم ارتباط موضوعي داره ،اگه دوست داشتي وب منو با نام
تــــــنهاترين بغض تنهايي من
لينك كن و به من خبر بده با چه نامي لينكت كنم


الهه
ساعت10:51---17 بهمن 1390
سلام
از نگاه گرمتون به وبلاگ روژان ممنونم
درسته روژان پدرش رو با يه فاجعه از دست داده
اما دوست دارم تا آخر عمر براش هم مادري كنم هم پدري


پرنیان
ساعت19:36---13 بهمن 1390
سلام تبریک به خاطر قبولیتون! من مطمئنم با توکل به خدا و تلاش حتما" موفق میشید و از پسش بر می آیید.
درضمن مطلب سمفونی گنجشکها خیلی قشنگ بود.سلیقه تون در انتخاب مطلب عالیه.


HAMID
ساعت16:37---13 بهمن 1390
سلام دوست گلم واقعا آفرین وبت خیلی قشنگه موفق باشی

یاشیل
ساعت9:23---13 بهمن 1390
salam masoud key bargashti???in doreye khase zendegit khob bod?motmaenam khodsakhtetar shodi va dar barkhord ba ganone zendegi vage bintar.ba arezoye lahzehayi ziba va sarshar az eshgo dosti baraye to,rafti pabose emam reza salame manam bereson.bego baz betalabe ke biam inbar ba hamsafaram.sabz bashi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |