گلبرگ

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

گلبرگ

  

 

می نویسم غزلی

 

روی گلبرگ گلی

 

عطر آن می پیچد

 

در حوالی کسی ...

 



نظرات شما عزیزان:

hasti
ساعت9:54---7 خرداد 1391
salam
up hastim va
montazeretoon hastim


یاس
ساعت19:11---4 خرداد 1391
خدای من!
چقدر دوست دارم که وقت مناجات؛
خدای من بخوانمت:
الهی … ربی …
این حس مالکیت، این که تو خدای من هستی …
انگار همه ی حفره هایخالی دلم را پر
می کند …
در شب آرزوها ، همدیگرو فراموش نکنیم


یاس
ساعت1:11---4 خرداد 1391
شکسته های دلت رو به بازار خدا ببر،
خدا خود بهای شکسته دلان است.........


m.k
ساعت22:19---3 خرداد 1391
معنی همه چیز عوض شده...

نفس می کشم و چه رنگ زیبایی دارد خورشید

خورشید همیشه این قدر نورانی بود؟ و ستاره ها ؟ و قلب ها؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |