آروز

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

آروز

 

 

 

 

  

زندگی باور آرزوهای قشنگ است

 

 

من برایت آرزوهای قشنگ میکنم

 

 

و تو باورشان کن

 

 



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت1:07---1 شهريور 1391

سلام دوست عزیز موفق باشی

وب خیلی قشنگی دارین موفق باشی

خوشحال میشم به منم یه سری بزنی

بایییییییییییییی

پاسخ: آدرس وبتون اشتباهه دوست عزیز



m.k
ساعت1:07---27 مرداد 1391

تو رفته ای
و فرقی‌ نمی‌‌کند چرا
برایِ کسی‌ که با امروز
سالهاست که مرده است
هر گونه محاسبه ای در بعد زمان
مضحک‌ترین اتفاقِ ممکن است
( رفتنِ او حادثهٔ بود ... ماندنِ من فاجعه!


m.k
ساعت0:05---25 مرداد 1391
می بوسم نگاهت را
که همچو اشک خورشید
داغ و سوزان
می نشیند بر نگاهم...


m.k
ساعت23:28---23 مرداد 1391
کاش دفتر خاطراتم
چراغ جادو بود
تا هر وقت از سر دلتنگی
به رویش دست می کشیدم ....
« تو » از درونش ....
با آرزوی من ............ بیرون می آمدی !!!!


آرتمیس
ساعت13:23---23 مرداد 1391
ترفند افزایش شارژ ایرانسل(انجام ندین اصلا)!!!
بدو آپم.
دوست داشتی بیا خوشحال می شم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |