دوستانم...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دوستانم...

سلام به روی ماه تون

امیدوارم سالم و سلامت باشد

مدتی به این فکرم که اسم وبلاگ رو به همون اسم قبلی

تغییر بدم اما نظر دوستانم برایم خیلی مهمه و

دوست دارم نظر شما رو بدونم

خوشحال میشم به من در این رابطه کمک کنید

بازم هم ممنونم بخاطر لطف و محبت همه دوستانم

اسم قبلی وبلاگ باور من ...

التماس دعا

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت12:29---3 آذر 1391
سلام
همین تایتل بغض احساس قشنگه خیلی قشنگ


ساعت0:45---28 آبان 1391

هر دو خوبن

آخه شما خودتون خوبید

پاسخ: محبت داری شما هم خیلی خوب و مهربانی



m.k
ساعت0:43---28 آبان 1391
جام شوکران را باید نوشید
بر پای دارِ عاشقی
تلخ و کُشنده تر از انتظار که نیست

بنوش ....
به سلامتیِ عشقی که ،
هیچ گاه از آنِ تو نبود ....


yas
ساعت23:45---27 آبان 1391
من که از ابتدا شما را با همین عنوان شناختم و همچنین با وبلاگ ایران من...

به نظر بنده حقیر؛
ابتدا باید خودتان این« باور »برسید که؛
آیا در «احساستان»، «بغضی» دیده می‌شود؟؟؟!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
و اما در نهایت؛
برای من که هر دو نام ،
زیبا هستند
از وبلاگ دیگرتان نیز
بیشتر اوقات بهره می برم
آفرین بر شما و انتخابتان در تصاویر و مطالب بخصوص در وبلاگ ایران من...؛ چرا که کاملاً با نام بلاگ، هماهنگی دارد.
البته این وبلاگ هم ویژگی های خاص خود را دارد و از همین روی؛
شاید هر دو نام ، بتوانند برازنده اش باشد.


fall in love
ساعت23:31---27 آبان 1391
سلام.اسمشو میتونی بزاری تقدیر،.قشنگه!تصادفی اومدم تو وبلاگت.تصادفی بم سر بزن.بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |