__________؟؟

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

__________؟؟

 

هَـمیشه بـآید کَسـی باشد

کـــہ مــَعنی سه نقطه‌هاے انتهاے جمله‌هایَتـــ را بفهمد

هَـمیشه بـآید کسـی باشد

تا بُغض‌هایتــ را قبل از لرزیدن چـآنه‌ات بفهمد

بـآید کسی باشد

کـــہ وقتی صدایَتــ لرزید بفهمد

کـــہ اگر سکوتـــ کردے، بفهمد...

کسی بـآشد

کـــہ اگر بهانه‌گیـر شدے بفهمد

کسی بـآشد

کـــہ اگر سردرد را بهـآنه آوردے برای رفتـن و نبودن

بفهمد به توجّهش احتیآج داری
 
بفهمد کـــہ درد دارے

کـــہ زندگی درد دارد

بفهمد کـــہ دلت برای چیزهاے کوچکش تنگــ شده استــ

بفهمد کـــہ دِلتــ براے قَدمــ زدن زیرِ باران...
 


براے یك آغوشِ گَرمــ تنگ شده است

همیشه باید کسی باشد

همیشه...!

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت0:52---27 آذر 1391
اما نيست !

پرنیان
ساعت11:00---15 آذر 1391
در سرازیری سقوط هم میتوان
سهمگین
باشکوه
با صلابت
و زیبا بود.
این را آبشار به من آموخت.


m.k
ساعت9:36---15 آذر 1391
آرام باش،
حوصله کن،
آب های زودگذر،
هیچ فصلی را نخواهند دید
از ریگ های ته جویبار شنیده ام
مهم نیست که مرا
از ملاقات ماه و گفت و گوی باران
بازداشته اند.
من برای رسیدن به آرامش
تنها به تکرار اسم تو
بسنده خواهم کرد...


حالا آرام باش
همه چیز درست خواهد شد...
همه چیز درست خواهد شد...



ADMIN DELLSEDA
ساعت10:22---14 آذر 1391
سلام به وب من سربزنید اگر مایل به تبادل لینک هستید اطلاع دهید مدیریت کلبه غم

ADMIN DELLSEDA
ساعت10:18---14 آذر 1391
سلام به وب من سربزنید اگر مایل به تبادل لینک هستید اطلاع دهید باتشکر مدیریت کلبه غم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |