کاش...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

کاش...

كاش ميدانستم ... به چه مي انديشي ؟؟؟

كه چنين گاه به گاه

ميسراني بر چشم.... غزل داغ نگاه !

مي سرايي از لب.....شعر مستانه آه !

راز زيبايي مژگان سياه

در همين قطره لغزنده غم ....پنهان است !

و سرودن از تو

با صراحت ! بي ترس ! .... باز هم كتمان است !

كاش ميدانستم ... به چه مي انديشي ؟؟؟

رنج اندوه كدامين خواهش

نقش لبخند لبت را برده ؟؟؟

نغمه زرد كدامين پاييز ...

غنچه قلب تو را پژمرده ؟؟؟؟

كاش ميدانستي .... به چه مي انديشم ؟

كه چنين مبهوتم ....

من فقط جرعه اي از مهر تو را نوشيدم !!!

با تو اي ترجمه عشق "خدا" را ديدم !!!

آه اي ميكده ام !!!

گاه بيداري را

از من و بيخبري هيچ مخواه !

كه من از مستي خود هشيارم !

كاش ميدانستي ... به چه مي انديشم !!!

كاش ميدانستي!!!!

كاش ...



نظرات شما عزیزان:

ای سان
ساعت17:33---31 خرداد 1390
سلام دوست عزیز.مطالب وبلاگت عالی بود.سرشار از احساس و زیبا.برات ارزوی موفقیت دارم.راستی من 10 روز دیگه کنکور میدم.واسم مهمه.خیلی.با قلب پاک و مهربونت برام دعا کن.با ارزوی سر افرازی و سربلندی برای تو.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |