“دلتنگی”

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

“دلتنگی”

 

 

من ماندم و ۱۶ جلد

 

لغت نامه که هیچ کدام از واژهایش

 

مترادف “دلتنگی” نمیشود…

 

کاش دهخدا میدانست دلتنگی معنا ندارد!!

 

درد دارد…

 



نظرات شما عزیزان:

kati
ساعت22:18---24 فروردين 1392
هزار معبد به یکی شهر …
بشنو:
گو یکی باشد معبد به همه دهر
تا من آنجا برم نماز
که تو باشی …
چندان دخیل مبند که بخشکانی‌ام ازشرم ناتوانی خویش
درخت معجزه نیستم
تنها
یکی درخت‌ام
موجی
در آبکندی
و جز این‌ام هنری نیست
که آشیان تو باشم …
تخت‌ات و تابوت‌ات.
یادگاریم و خاطره اکنون.
دو پرنده یادمان پروازی
و گلویی خاموش
یادمان آوازی …
احمد شاملو


پرنیان
ساعت22:44---6 فروردين 1392
باید مغرور بود،


دور از دسترس


باید مبهم بود و سرسنگیـטּ !


خاکـﮯ کـ ه باشـﮯ آسفالتت مـﮯکنند


و از رویت رد مـﮯشوند !


پرنیان
ساعت21:04---23 اسفند 1391
ﻣﻦ ﯾﮏ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻪ “ﺧﻮﺩﻡ” ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﻡ :


برای ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩم


ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮏ ﺭﻭ ﺑﻮﺩﻡ


ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻏﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ


ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ


ﺧﻮﺩم! ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ...


یــــــاس
ساعت19:39---23 اسفند 1391
خوشحالم که بازگشتی.
من هم مدتی نبودم .........
خوش باشی و نمی گم بی درد باشی ؛
چون نمیشه واسه اینکه اسممون انسانه
اما کم درد باشی همشهری........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:دلتنگی, ساعت توسط masoud |