خدا

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

خدا

 

من از تو پرسیدم : « آیا خدا تنهاست ؟ »

گفتی « خدا هرجا همراه آدم هاست .»

 گفتی خدا خوب است

گفتی خدا زیبا روست

هر آنچه ما داریم گفتی فقط از اوست

گفتی که هر قلبی با یاد او شاد است

جنگل به یاد او زیبا و آباد است

گفتی خدا این جاست

گفتی خدا آن جاست

دست خدا هر جا پشت و پناه ماست .



نظرات شما عزیزان:

arvik
ساعت18:21---7 شهريور 1390
سلام!به قول دکتر شریعتی: اگر تنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست،او جانشین تمام نداشتن های من است.
دکتر میگه : خدایا ! تو چه باشی و چه نباشی من نیاز دارم که وجود داشته باشی! من ایمان دارم که تو هستی .
مطالب قشنگی داری . ممنون میشم به منم سر بزنی و نظرت رو بگی . یا علی تا بعد


شیرین
ساعت1:18---18 تير 1390
خدا ! خود + آ
سلام دوست عزیز
بله حرفت رو قبول دارم

مرسی که تو نظرسنجیم شرکت کردی

من هم نظرم همینه و فقط میخواستم نظر بقیه رو بدونم

اما متاسفانه دو نفر از دوستام هستن که با این حرفا قانع نمیشن و میگن ما با این حرفا خودمون رو گول میزنیم !!!

باشد که روزی شیطان از مردد کردن دل ما مسلمونا عاجز شه

شاد باشی و سربلند دوست عزیز

بازم به پرواز شبم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 17 تير 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |