افسوس...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

افسوس...

 

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است

 

بعد از این عشق به هر عشق جهان می خندم 

 

هر که آرد سخن از عشق به آن می خندم

 

روزی از عشق دلم سوخت که خاکستر شد

 

بعد از این سوز به هر سوزه جهان می خندم

 

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است

 

کارم از گریه گذشته به آن می خندم

 

 


امرزو 2 مهر 1390 يه روز تلخ

 
دلم شکست ، دنیا چه بیرحمی

 
خدايا چرا کسي را که قسمت کس ديگري است سر راه من قرار دادي


ديگه باوري وجود نداره همش بغض بغض بغض


واسه همين دوستاي عزيزم باور من رو فراموش کنيد

 
و فقط بغض احاساس من رو به ياد داشته باشين

 



نظرات شما عزیزان:

قاصدك
ساعت15:23---6 مهر 1390
سلام مسعود جان خوبي؟ ممنون ك ب وبم اومدي!!!! پستاي جديدت خيلي قشنگن منم با اجازت يكي از پستات رو گپي كردم تو وبلاگم البته ب اسم وبلاگ تو ثبتش كردم اگه از اين كارم ناراحت شدي بهم خبر بده خذفش كنم!!! منتظرم بيا پيشم موفق باشي دوست خوبم

آدم زمینی
ساعت12:28---4 مهر 1390
دوست عزیزم
غمت رو درک می کنم و خیلی طبیعی میدونم که غمگین باشی . اما بیا به قضیه کمی از بالاتر نگاه کنیم . زندگی برای اکثر ما مثل راه رفتن تو راههای پر پیچ و خم یه مازه ما فقط همون قسمتی رو که توش هستیم یا نهایتاً دو تا پیچ بعدی رو می بینیم و سر هیلی از دو داهی ها و چند راهی ها انتخابهائی می کنیم که شاید درست نباشه و ما رو به بنبست برسونه و مجبور شیم راه رفته رو برگردیم و مسیر دیگه رو انتخاب کنیم . ام خدای مهربونمون ماز رو از بالا نگاه می کنه و آخر همه راهها رو می بینه . اگه خودمون رو به اون بسپاریم و بهش اعتماد کنیم خودش ما رو از بهترین راه از ماز زندگی به بهشت خودش می رسونه . به خدا اعتماد کن . در آینده می بینی که او شرایط بسیار بهتری رو برات در نظر گرفته بوده . اگه تو با اصرار اونچه رو ازش میخواستی گرفته بودی بعد ها پشیمون میشدی .


hamraz
ساعت23:13---3 مهر 1390
on moghe ke taghiresh dadam sabt nashode bod taghirate ghaleb,zendegi baziaye ziadi dare,nemidonam hekmatesh chie ke ma hamishe donbale chizai hastim ke dastemon behesh nemirese,shayad be in khater az das miran,hadeaghal vase man intor bode...daghighan mesle man fekr mikoni,manam hamishe mikham manteghi basham vali gahi yadam mire gahi maghzet az ghalbet farman migire,


چه اشتباه بـزرگيست ، تلخ کردن زندگيمان

براي کسي که در دوري ما

شيرين ترين لحظات زندگيش را سپري ميکند . . .
movafagh bashi


hamraz
ساعت20:38---3 مهر 1390
mamnon az rahnamait,esme postaye ghabli ke taghir nakarde hanoz sabr mikonam ta up jadid bebinam chi mishe,rasti rajebe dele shekastatam,man kheili khob in heso mifahmam kheili khob,shayad vase haminam ahange webeto mipasandam,faghat ye chizi mitone taskinet bede va komaket kone.zaman...faghat gozare zaman...
behem sar bezan


پرنیان
ساعت19:21---3 مهر 1390
تا حالا به طور جدی درگیر چنین احساساتی نبودم و ادعا نمیکنم که درکتون میکنم اما خیلی خوشحالم که منو لایق درددل کردن میدونید.اگر شایسته باشم براتون دعا میکنم.امیدوارم خداوند بهترین ها رو سرراهتون قرار بده.بهش توکل کنید.

نجمه
ساعت16:31---3 مهر 1390
سلام
ممنون که سرزدید
وبلاگتون هرچند غمگین ولی زیباست


طلا
ساعت15:48---3 مهر 1390
آخییییییییییییییییی چه غمناااااااااککک
همیشه همین طوریه


hamraz
ساعت14:20---3 مهر 1390
kheili ahange webet ghashange,age mayel be tabadole linki khabaram kon

محدثه
ساعت12:05---3 مهر 1390
سلام وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم
به منم یه سری بزن
منتظررررررررررررررررررررررم


پرنیان
ساعت10:20---3 مهر 1390
سلام نمیدونم چی شده.هیچ حرفی هم برای دلداری ندارم که بگم فقط میگم متاسفم! اما باور انسانها نباید فراموش بشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |