توجه!

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

توجه!

سلام دوستای من حالتون چطوره ؟

احتمال خیلی زیاد از اول ماه (1/8/90) فقط به مدت 72 روز میرم سربازی 

(خیلی استرس دارم) خواستم بدونید که اگه نظر دادین و جواب ندادم

و حتی به وبلاگتون سر نزدم من رو ببخشید یه مدت کوتاهی نیستم

اگه مرخصی گرفتم حتما میام و بهتون سر میزنم

فراموشم نکنید (دوست من مواظب خودت باش)

خوش باشید



نظرات شما عزیزان:

نيلوفر
ساعت2:23---24 آبان 1390
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@



محمد
ساعت22:49---16 آبان 1390
موفق باشی دوست عزیز.آموزشی کجا افتادی؟من که افتادم قزوین.خیلی میترسم.خدا رحم کنه.برام دعا کن

محمد
ساعت22:40---16 آبان 1390
میدونی شباهت سرباز و زن حامله چیه؟به هر دو شون میگن چند ماه ای

Ali
ساعت22:36---16 آبان 1390
˙•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•˙
salam webloge khubi dari man linket kardam mamnoon misham toam mano link koni


Ali
ساعت22:36---16 آبان 1390
˙•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•˙
salam webloge khubi dari man linket kardam mamnoon misham toam mano link koni


Ali
ساعت22:36---16 آبان 1390
˙•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•˙
salam webloge khubi dari man linket kardam mamnoon misham toam mano link koni


نيلوفر
ساعت4:25---13 آبان 1390
دلم میخواد یه چیزی رو بدوني


دیگه نه عاشقی نه مهربونی

منم دیگه تصمیمم رو گرفتم

اصلا نمیخوام که پیشم بمونی

دیشب که داشتم فکرامو میکردم

دیدم با تو تلف شده جوونی

یه جا یه جمله ی قشنگی دیدم

عاشقو باید از خودت برونی

چه شعرایی من واسه تو نوشتم

تو همه چیز بودی جز آسمونی

یادت میاد منتم رو کشیدی ؟


آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــت كردم بدو بيا!!


پرنیان
ساعت21:24---6 آبان 1390

دکتر شریعتی:من ادعا نمیکنم که همیشه بیاد انهایی که دوستشان دارم هستم اما ادعا میکنم که در لحظاتی هم که بیادشان نیستم دوستشان دارم


هستی
ساعت15:46---2 آبان 1390
مسعود جان سلام.
فک کنم الان دگ رفتی سربازی
انشاالله که با موفقیت سپری می کنی و بر می گردی.
ممنون کهخ به وبم اومده بودی
بابت تبریکتم ممنونم ازت


پرنیان
ساعت15:28---26 مهر 1390
سلام خوشحالم متوجه مشکل وبلاگ شدید.
امیدوارم به سلامتی برید سربازی و برگردید و بهتون خوش بگذره.


هستی
ساعت14:56---25 مهر 1390
مسعود جان سلام.
ممنون که بهم سر زدی....
وب جالبی داری
مثل اینکه قراره سربازی هم بری! انشاالله که سلامت بری و به سلامت برگردی...
برات آرزوی موفقیت دارم.
بازم ممنون که به وبم سر زدی.
خوشحال می شم بازم بیای
خواستی تبادل لینک می کنیم
منتظرم.
فعلا!


نيلوفر
ساعت18:56---24 مهر 1390
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________████████████


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |